Zimní semestr 2016/2017
Na hodině jsme vypracovávali cvičení z knihy $\mathrm{\LaTeX}$ pro začátečníky, nestihli jsme však vše
Během výuky jsme dělali cvičení ze stran 97 a 114. Kdo to nestihl na hodině, vypracujte vybraná cvičení po vzoru přiloženého vzorového dokumentu.
K pozornosti doporučuji příkazy \setcounter
(s čítačem enumi
) a \arraystretch
.
Odevzdejte během výuky, nebo e-mailem .tex i .pdf.
Upravte přepis projevu (použito kódování UTF-8) v $\mathrm{\LaTeX u}$ tak, aby splňoval pravopisné i typografické zvyklosti. Odevzdejte (mailem nebo na výuce) soubor .tex i vysázené .pdf.
Úkol odevzdejte e-mailem nebo ve výuce
Vypracujte v LaTeXu postup výpočtů šestého příkladu z prvního úkolu. Odevzdejte soubor .tex i .pdf.
Video, ukazující sazbu knihy „klasickým“ způsobem.
Úkol odevzdejte e-mailem nebo ve výuce
Odevzdejte jak výsledné pdf soubory, tak zdrojové kódy.
Úkol odevzdejte e-mailem nebo ve výuce
- Zjistěte, v které nejbližší knihovně si můžete půjčit Jarníkův Diferenciální počet a Honzíkovu cestu.
- Jaké důsledky pro vás může mít nerespektování provozního řádu LVT?
- V jakém kódování je přiložený textový soubor? Co je obsahem dokumentu?
- Kde změníte heslo a) ve školním mailu, b) ve Stagu, c) v učebně LVT?
- Kolik v LVT stojí vytištění stránky/listu A4?
- Vyjádřete své „studentské číslo“ ve dvojkové a šestnáctkové soustavě.
- Ve vámi vybraném textovém editoru typu WYSIWYG dokažte následující tvrzení:
Pro libovolné dvě množiny $A, B$ jsou následující výroky ekvivalentní:
- $A=B$;
- $(A\subseteq B)\wedge (B\subseteq A)$.